اجرای برنامه های بنیاد مسکن تا 31 فروردین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 190
نویسنده : omid

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان در رابطه با ساخت و ساز مسکن و املاک مسکونی در سراسر کشور، در گفتگو با خبرگزاری ایسنا عنوان نمود: از 21 تا 31 فروردین، برنامه های بنیاد مسکن در سراسر کشور ادامه دارد. در این گفتگو به اجرای برنامه های مسکن اجتماعی در کشور خبر داد.

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان در رابطه با مسکن اجتماعی عنوان نمود: طرح مسکن اجتماعی با کمک خیرین مسکن ساز، از سال 96 آغاز می شود و ساخت و ساز واحدهای مسکونی و پروژه های مسکونی مسکن اجتماعی تا سال 1404 ادامه خواهد داشت.

در رابطه با اجرای طرح هادی روستایی در استان گیلان گفته شد: طرح هادی روستایی برای یک دوره 10 ساله طرح شده است. برای ساماندهی و اصلاح مسکن روستایی موجود و واحدهای مسکونی، طرح هادی روستایی قابلیت اجرایی دارد.

گیلان در زمره سه استان برتر برای مقاوم سازی مسکن روستایی می باشد. مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاهای گیلان، از اولویت های این استان می باشد. تعداد 5134 واحد مسکونی مربوط به پروژه مسکن روستایی در دهه بنیاد مسکن به بهره برداری خواهد رسید.

آقای اکبرزاده در رابطه با واحدهای مسکونی مسکن مهر عنوان کرد: 2500 مسکن مهر به بهره برداری خواهد رسید. طرح مسکن اجتماعی نیز با کمک خیران مسکن ساز از سال 96 آغاز می شود و ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی، تا سال 1404 ادامه خواهد داشت.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com